DREPTUL DE RETRAGERE

Pentru completarea formularului de retur, va rugam accesati CONTUL MEU, sectiunea RETUR.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Ordonanta Guvernului nr.34/2014 prevede urmatoarele: "Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere".

In cazul in care va decideti sa inapoiati acel produs, care poate nu corespunde dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti, conform legii, in termen de maxim 14 zile calendaristice, calculat de la data intrarii în posesia dvs. a produsului respectiv.

In acest sens, clientul va formula o declaratie neechivoc─â, in care isi exprima decizia de retragere din contract si/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa formularul de retur disponibil online in sectiunea CONTUL MEU --> RETUR.
Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale Depot 96, sa nu fie purtate sau deteriorate, documentele care l-au insotit). Coletul trebuie sa contina si formularul de Retur completat cu toate informatiile necesare. La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Returnarea produsului, prin orice forma la sediul nostru din Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 96, Cladire C49, Et.1, Sector 4, Cod postal 040038, se va face fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract. Termenul de exercitare a dreptului de retragere din contract se considera respectat daca produsul a fost trimis inapoi de catre client inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

ATENTIE: Posta Romana NU livreaza coletele la sediu!

In conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, DEPOT 96 va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi conditionata de receptionarea produselor. Suma rambursata nu va include costul ocazionat de procedura de returnare a produselor, pe care consumatorul il va suporta.

De asemenea, exista si posibilitatea inlocuirii produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. In cazul in care doriti inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastra, ca si client. Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului.Respectiv, daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produselor prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.  

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 72h echipa Depot 96  (tel/fax 021 317 59 19/20), SPLAIUL UNIRII 96, CLADIRE C49, ET.1, SECTOR 4, COD POSTAL: 040038,  BUCURESTI) pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Depot 96. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Fii la curent cu ultimele noutati

Facebook Twitter Instagram Pinterest