RETURNARE

Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor"
Ordonanta Guvernului nr.130/2000 prevede urmatoarele: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului".

In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse, care poate nu corespund dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii, in termen de maxim 10 zile lucratoare.

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale Depot 96, sa nu fie purtate sau deteriorate, documentele care l-au insotit). Coletul trebuie sa contina si Formularul de Retur completat cu toate informatiile necesare. La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Puteti trimite coletul cu produsele prin intermediul firmei de curierat rapid CARGUS catre sediul Depot 96 din STR.SPLAIUL UNIRII 96, CLADIRE C49, ET.1, SECTOR 4, COD POSTAL: 040038,  BUCURESTI. Va rugam sa urmariti traseul acestuia si sa va asigurati ca a ajuns la sediul Depot 96 in termenul de 10 zile lucratoare mentionat anterior.

Atentie! Nu primim retururi prin Posta Romana sau alte firme de curierat rapid! Primim retururi doar prin intermediul firmei de curierat rapid CARGUS. Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client! 

In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit la livrare si doriti sa returnati anumite produse diminuand astfel valoarea comenzii dumneavoastra sub pragul de 150 de lei, din suma returnata vi se va retine contravaloarea transportului initial (14,9 lei). Acelasi lucru este valabil si in cazul in care doriti sa returnati toata comanda.

De asemenea, exista si posibilitatea inlocuirii produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. In cazul in care doriti inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastra, ca si client. Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei prin ramburs la primirea coletului.Respectiv, daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.  

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 72h echipa Depot 96  (tel/fax 021 317 59 19/20, tel (+40) 0374 00 50 05, SPLAIUL UNIRII 96, CLADIRE C49, ET.1, SECTOR 4, COD POSTAL: 040038,  BUCURESTI) pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre Depot 96. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Descarca formular de retur

Fii la curent cu ultimele noutati

Facebook Twitter Instagram Pinterest