Depot96.ro foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare si a asigura functionalitati aditionale. Detalii

Pentru a beneficia de retur gratuit vă rugăm să urmați următorii pași:

1 - Completați formularul de retur disponibil online în secțiunea CONTUL MEU/RETUR
2 - Pentru a solicita ridicarea coletului contactați compania de curierat Cargus la numărul 021.9330 (pentru București) sau 021.9282 (pentru provincie).

Adresa de livrare este: Splaiul Unirii nr. 96, Clădire C49, et.1, București, 040038

 

RETUR ÎN MAGAZIN – valabil doar pentru achizițiile din magazinul online
Puteți schimba sau returna produsele achiziționate online în oricare dintre magazinele noastre. În magazinele fizice nu puteți opta pentru rambursarea contravalorii produselor comandate online. În cazul în care doriți rambursarea banilor, vă rugam să indicați contul bancar în care doriți să se vireze banii (rambursarea se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor la sediul central Depot 96). Produsele trebuie să aibă etichetele originale Depot 96, să nu fie purtate sau deteriorate și să fie însoțite de factură.

DREPTUL DE RETRAGERE
Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
 Ordonanța Guvernului nr.34/2014 prevede următoarele: "Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere".
În cazul în care vă decideți să înapoiați acel produs, care poate nu corespunde dorințelor dumneavoastră, puteți să o faceți, conform legii, în termen de maxim 14 zile calendaristice, calculat de la data intrării în posesia dvs. a produsului respectiv.
În acest sens, clientul va formula o declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract și/sau de a returna produsul comandat sau va putea completa formularul de retur disponibil online în sectiunea CONTUL MEU --> RETUR.
 Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă etichetele originale Depot 96, să nu fie purtat sau deteriorat, să fie însoțit de factura fiscală cu care a fost livrat). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat.

Returnarea produsului, prin intermediul Cargus la sediul nostru din București, Splaiul Unirii nr. 96, Cladire C49, Et.1, Sector 4, Cod postal 040038, se va face fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract. Termenul de exercitare a dreptului de retragere din contract se consideră respectat dacă produsul a fost trimis înapoi de către client înainte de expirarea perioadei de 14 zile.


ATENȚIE: Poșta Romanâ NU livrează coletele la sediu!
În conformitate cu art. 13 din O.U.G. nr. 34/2014, DEPOT 96 va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Plata va fi condiționată de recepționarea produselor.
De asemenea, există și posibilitatea înlocuirii produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca și client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului. Respectiv, dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la recepția produselor prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactați într-un interval de 72h echipa Depot 96 pentru a reclama această situație și ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau vom rambursa banii. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Depot 96.

 

Fii la curent cu ultimele noutati

Facebook Twitter Instagram Pinterest